۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

یالا پاشو با من برقص

جو گیرم؟ باشه مگه چیز جدیدیه؟
اینهمه خط مینویسیم و مثلن وبلاگ نویسی روزانه جزو وظایف تعریف نشده مونه، اینم نگیم دهنمون میگنده.
بلند شید اون شناسنامه تونو عزیز من! بردارید! شناسنامه که فقط برای ثبت ازواج و حذف ایشون و موالید و فوت که نیست. ندارید؟ در دسترس نیست؟ خارج نشینی؟ پاسپورتتو وردار. من؟ رای بنا است بدهم. اگر در شهرمان صندوق براه باشد. شما هم بدین. نکنه قهر کردین؟ پدرم همیشه وقتی ما قهر میکردیم غذا نمیخوردیم ور میداشت بشقابو تا ته غذا رو یا میخورد یا خالی میکرد تو سطل. خبالا مثلن فکر میکنید قهر کنید میان دونه دونه دم در خونه تون با سلام و صلوات ازتون میپرسن که دلتون میخاد کی رییس دولتتون باشه؟ نه واقعن؟ پاشو جمع کن بیا غذاتو بخور عزیز من! پاشو لوس نشو. منم اگر نتونستم رای بدم شما بجای من یک رای بدهید اصلن من شما را راضی میکنم بجای من...پاداش داره.

هیچ نظری موجود نیست: